موبایلسامسونگ

سامسونگ گلکسی A52 5G به پردازنده اسنپدراگون 750جی مجهز شده است

به تازگی اطلاعاتی درمورد گلکسی A52 5G فاش شده است که نشان میدهد سامسونگ در این گوشی نسبت به نسل پیشین آن ارتقای بسیار خوبی اعمال کرده.

سامسونگ گلکسی A51 را دسامبر سال 2019 رونمایی کرد. این گوشی که یکی از محبوب ترین گوشی‌های اندرویدی نیز هست، در آوریل سال جاری یک نسخه دیگر از آن با پشتیبانی از شبکه فایوجی معرفی شد.
حالا امروز ما اولین اطلاعات مهم در مورد A52 را بدست آوردیم که از حضور چیست اسنپدراگون ۷۵۰جی و ۶ گیگابایت رم در این گوشی خبر می‌دهد.
سامسونگ
این تلفن با شماره مدل SM-A526B در Geekbench دیده شده و در بخش تک هسته‌ای امتیاز 298 و در بخش چند هسته‌ای امتیاز ۱۰۰۱ را به دست آورده است. این امتیازات به مراتب کمتر از گلکسی A51 فایوجی می‌باشد که در آزمون تک هسته‌ای حدود 700 امتیاز و در بخش چند هسته‌ای بیش از 1800 امتیاز کسب می کند. اما احتمالاً در اینجا شاهد یک مدل پیش تولید هستیم که عملکرد ضعیف آن را توجیح میکند.
سامسونگ
مورد جالب دیگر در مورد گلکسی A52 5G بهره‌مندی از سیستم عامل اندروید ۱۱ می‌باشد. این یعنی با برنامه آپدیت دهی ۳ ساله سامسونگ این گوشی حتی اندروید ۱۴ را هم دریافت خواهد کرد که خبر خیلی خوبی‌ست. همچنین طبق شایعات قبلی این گوشی به دوربین ۶۴ مگاپیکسلی چهارگانه مجهز خواهد شد. برای مشخص شدن سایر مشخصات باید تا زمان رونمایی صبر کرد.

منبع: Gsmarena

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا