آیفونسیستم عاملنرم افزار

هنوز مدت زیادی از عرضه آیفون های سری ۱۲ نگذشته که کاربران چندین مشکل از این سری را گزارش کرده‌اند.

کاربران آیفون 12 مشکل حذف خود به خود پیام ها و عدم نمایش اعلان های پیام های دریافتی و مشکل عملکرد تاچ در صفحه قفل را گزارش کرده اند.

چیزی به عنوان یک محصول کامل وجود ندارد و کاربران معمولاً در هفته های اول استفاده شروع به یافتن مشکلات محصولات جدید می‌کنند. همین موضوع در مورد آخرین گوشی اپل یعنی آیفون 12 صدق می‌کند، آیفون های جدید در سه مورد از چهار نوع مختلف خود با مشکلاتی روبرو شده‌اند. به نظر می‌رسد که کاربران اولیه آیفون 12 مشکلاتی از دستگاه های خود گزارش کرده‌اند. این مشکلات مربوط به برنامه Messages است‌، زیرا برخی از کاربران گزارش می‌دهند که پیامک های دریافتی خود را نمی‌بینند. آنها همچنین گزارش کرده‌اند که بعضی پیام ها به صورت رندوم پاک شده‌اند، همچنین کاربران ادعا می‌کنند دستگاه هنگام دریافت پیام های جدید هیچ نوع اعلانی نمایش نمی‌دهد.

فعلا نمی‌توانیم به طور قطع بگوییم که این مسئله فقط مربوط به سری iPhone 12 است یا ممکن است به دلیل آخرین نسخه های iOS 14.1 و iOS 14.2 باشد.

دومین مشکل گزارش شده مربوط به آیفون iPhone 12 mini است‌، زیرا برخی از کاربران از زمان دریافت دستگاه های خود مشکلات حساسیت تاچ در Lock Screen را گزارش می‌دهند. این مشکل معمولاً زمانی اتفاق می افتد که کاربران از پایین صفحه نمایش به بالا سوایپ می‌کنند تا صفحه قفل باز شود، یا هنگام فشار دادن کلید قفل. وقتی کاربران از انگشت شست برای سوایپ کردن و باز کردن قفل استفاده می‌کنند‌، تاچ به خوبی تشخیص داده نمی‌شود، اما به نظر می رسد هنگام استفاده از انگشتان دیگر این مشکل کمی کمتر باشد. برخی از کاربران بر این باورند که این مسئله ممکن است ناشی از رسانایی باشد زیرا به نظر می رسد وقتی دستگاه به شارژر متصل است یا وقتی کاربران از کاور محافظ استفاده نمی‌کنند این مشکل برطرف می‌شود.

به هر حال، ما معتقدیم که اپل به زودی به این موارد رسیدگی خواهد کرد.

منبع: pocketnow

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا