موبایلشیائومی

کالبدشکافی سری ردمی نوت 9 تفاوت نسخه 4G و 5G را از زاویه‌ای دیگر نشان می‌دهد

ردمی مدتی پیش از عضو های جدید خانواده ردمی نوت 9 رونمایی کرد و اکنون شرکت Aio Technology این گوشی‌ها را کالبدشکافی کرده تا تفاوت سخت افزاری این سه مدل را بهتر نشان دهد.

سری ردمی نوت 9 مدتی پیش در چین رونمایی شدند و اکنون کارشناسان و متخصصین شرکت Aio Technology به سراغ کالبدشکافی هر سه اعضای این خانواده رفته‌اند تا تفاوت‌های آنها را از زاویه‌ای متفاوت نشان دهند.

ردمی نوت 9

برداشتن پنل پشتی نشان می‌دهد که ردمی نوت ۹ فورجی و فایوجی دارای بدنه پلاستیکی هستند درحالی که نسخه پرو با بدنه‌ای شیشه‌ای همراه شده. با نگاهی به زیر پوشش نسخه فورجی ردمی نوت ۹ متوجه می‌شویم که صفحات انتقال گرما در زیر قاب قرار گرفته‌اند اما در مدل‌های فایوجی در بالای باتری به چشم می‌خورند. ما همچنین می‌توانیم اتصالات کابل حسگر اثر انگشت به مادربرد و آنتن‌های یکپارچه را مشاهده کنیم. همانطور که انتظار می‌رفت مدل‌های فایوجی از آنتن‌های بیشتری برخودار هستند.

ردمی نوت 9

به دوربین‌ها می‌رسیم، ردمی نوت ۹ نسخه فورجی سه حسگر دوربین به صورت جداگانه در عقب خود دارد، این در حالیست که ماژول نسخه‌های فایوجی به صورت جزیره‌ای قرار گرفته‌اند. پردازنده و حافظه ذخیره سازی نیز در قسمت بالای مادربرد و زیر فویل مسی قرار دارند. اگر ورقه مسی را کنار بزنیم به وضوح می‌توانیم چیپ کوالکام در گوشه سمت راست و چیپ های مدیاتک را در سمت راست و بالا مشاهده کنیم.

ردمی نوت 9

در مرحله بعدی باتری‌ها را مشاهده می‌کنیم. نسخه فورجی بزرگترین باتری به کار رفته در این سه مدل را در اختیار دارد(۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت). نسخه‌های فایوجی اما اندازه‌ای مشابه نسبت به هم دارند به طوری که نسخه عادی به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و نسخه پرو به باتری ۴۸۲۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. برای مشاهده جزئیات بیشتر این کالبدشکافی می‌توانید به این لینک مراجعه نمایید.

ردمی نوت 9

منبع: gsmarena

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا