موبایلسامسونگ

رندر های گلکسی S21 و گلکسی S21 اولترا منتشر شدند، کهکشانی های عجیب و کم نظیر

اگر به یاد داشته باشید مدتی پیش برای شما نوشتیم که احتمال عرضه زودهنگام گلکسی S21 سامسونگ وجود دارد. اکنون خبر می رسد که شایعات درست بوده اند و ما شاهد منتشر شدن رندر های اولیه اس 21 و اس 21 اولترا هستیم.

ابتدا از گلکسی اس 21 شروع میکنیم، سامسونگ یک صفحه نمایش کاملا تخت را برای این مدل برگزیده است. گفته می شود که ابعاد نمایشگر در حدود 6.2 اینچ است و سوراخ نمایشگر هم همانند گذشته در مرکز و بدون تغییر باقی مانده.

1-گلکسی اس 21

گلکسی اس 21

 

پنل پشتی همان جایی است که ما شاهد تغییرات کاملا چشمگیر و گسترده ای هستیم. اکنون سیستم 3 گانه دوربین در یک برش فلزی در کنار گوشی قرار گرفته و ضخامت محصول آینده سامسونگ با آن به 9 میلی متر می رسد، در ادامه بخش مات گوشی به چشم میخورد که احتمالا از جنس پلی کربنات است.

دکمه های کم و زیاد کردن ولوم صدا به همراه دکمه پاور در جای همیشگی خود قرار گرفته اند و درگاه تایپ C هم در فریم پایینی به چشم میخورد. ابعاد گوشی برابر با 151.7 * 71.2 * 7.9 خواهد بود.

2-گلکسی اس 21 اولترا


تنها مدتی بعد از انتشار رندر های گلکسی اس 21، OnLeaks شروع به انتشار رندر های گلکسی اس 21 اولترا یعنی بالاترین مدل این سری کرد.

گلکسی اس 21 اولترا از یک نمایشگر نسبتا عظیم 120 هرتزی با اندکی خمیدگی و سوراخی در مرکز برای دوربین سلفی بهره می برد. به گفته OnLeaks اندازه نمایشگر این گوشی بین 6.7 تا 6.9 اینچ خواهد بود.

دقیقا همانند گلکسی اس 21، اس 21 اولترا نیز از یک طراحی جدید برای قاب پشتی بهره می برد. محفظه دوربین این گوشی را در بهترین حالت می توان غول پیکر دانست چرا که تقریبا یک سوم طول گوشی را اشغال کرده و عرض آن تقریبا به نصف عرض گوشی می رسد.

همچنین قابی که دوربین ها را پوشش می دهد تا لبه های بالا و سمت چپ قاب نیز امتداد دارد. در داخل محفظه، چهار دوربین قرار دارد که یکی از آنها لنز پریسکوپ و دیگری یک فلاش LED است.

جانمایی تمام دکمه ها و درگاه ها همانند گلکسی اس 21 صورت پذیرفته، شایعات ادعا میکردند که گلکسی اس 21 اولترا از قلم S-PEN پشتیبانی میکند با این حال هیچ مکانی برای آن در نظر گرفته نشده، این بدین معنی است که درصورت صحت شایعات شما باید قلم S-PEN را به صورت جداگانه خریداری کنید، البته در صورت تمایل

به گفته آیس یونیورس، ما امسال جدای از بحث قدرت پردازشی شاهد بروزرسانی چشم گیری در پرچمداران جدید سامسونگ نخواهیم بود، همچنین این شخص در ادامه عنوان میکند که سامسونگ قصد دارد توجه کاربران از روی پرچمدارن خود به سوی محصولات تاشو جلب کند و برای اینکار پیشرفت های چندانی در پرچمداران نسل جدید خود اعمال نخواهد کرد.

نظر شما درباره طراحی گلکسی S21 و گلکسی S21 اولترا چیست؟ آیا آن ها را می پسندید؟

منبع : Gizmochina

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا