موبایلسامسونگ

گلکسی اس 21 اولترا از قلم S-PEN پشتیبانی خواهد کرد

آیس یونیورس که جز مشهور ترین افشاگران محصولات سامسونگ شناخته می‌شود، تایید کرده است که گلکسی اس 21 اولترا با پشتیبانی از قلم عرضه خواهد شد.

آیس یونیورس که یکی از برجسته ترین افشگران محصولات سامسونگ محسوب می‌شود و سابقه بسیار خوبی در این زمینه نیز دارد، تایید کرده است که گلکسی اس 21 اولترا با پشتیبانی از قلم S-PEN ارائه خواهد شد. همچنین پیشتر گزارشاتی منتشر شدند که در آن گفته شده بود صفحه نمایش نسل بعدی گلکسی زد فولد استحکام لازم برای پشتیبانی از قلم S-PEN را خواهد داشت.

گلکسی اس 21

ما شباهت‌های زیادی بین نسل‌های گذشته سری گلکسی S و نوت با اس 20 اولترا و نوت 20 اولترا با مشخصات کلیدی مشابه با شما به اشتراک گذاشته‌ایم و به نظر می رسد سامسونگ سعی می‌کند دسته بندی محصولات خود را با حذف سری نوت ساده‌تر کند. انتظار می‌رود که سری S21 در تاریخ 14 ژانویه به صورت رسمی معرفی شوند. این اولین بار است که پرچمداران سری S با قلم S-PEN در این تاریخ معرفی خواهند شد.

گلکس اس 21

جدیدترین اطلاعات فاش شده نشان می‌دهد که گلکسی اس 21 اولترا به نمایشگر LTPO با نرخ بروزرسانی 120 هرتز مجهز شده. این نمایشگر همچنین قادر خواهد بود رفرش ریت 120 هرتز را بر روی رزولوشن 1440p ارائه دهد. در حیث دوربین نیز سامسونگ این گوشی را به سنسور 108 مگاپیکسلی HM3 مجهز خواهد کرد. گفته شده که این سنسور 12 درصد حساسیت بیشتری به نور دارد.

همچنین برخی شایعات حاکی از آن هستند که سری گلکسی S21 همانند آیفون 12 بدون شارژ عرضه می‌شوند. البته از طرفی هم گفته شده که سامسونگ هدفون بلوتوثی Galaxy Buds Beyond را در جعبه قرار خواهد داد ! در هرصورت تنها در زمان معرفی مشخص می‌شود که سامسونگ چه محصولاتی را در جعبه جدیدترین پرچمدار خود قرار می دهد.

منبع: gsmarena

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا