موبایلویوو

ویوو در تاریخ 18 نوامبر به صورت رسمی از OriginOS رونمایی خواهد کرد

ویوو در تاریخ 18 نوامبر به صورت رسمی از OriginOS رونمایی خواهد کرد. این رابط کاربری قرار است به عنوان جایگزین FunTouch معرفی بشود.

ویوو به تازگی تایید کرده است که در حال کار بر روی رابط کاربری OriginOS می‌باشد. این رابط کاربری جایگزین FunTouchOS خواهد شد و در تاریخ ۱۸ نوامبر معرفی می‌شود. به همین منظور، ویوو رویداد ویژه‌ای در شنژن چین برگزار می‌کند. گفته می‌شود که این سیستم دارای طراحی انسان شناسی می‌باشد و هدف آن ارائه تجربه کاملا جدیدی به کاربران است.
ویوو
در تیزر های قبلی ویوو برای این رابط کاربری، مشخص شد که رابط مذکور تحت استدیوی Origin در حال توسعه است. همچنین پروژه مورد بحث دارای عنوان «Brave New World» می‌باشد که بازطراحی و اصلاح سازی کامل رابط کاربری قبلی را نشان می‌دهد‌.

در گزارشات قبلی نشان داده شده است که این شرکت دو نوع رابط برای کاربران ارائه خواهد کرد. این دو شامل OriginOS و Android Stock می‌شوند. جالب اینجاست که کاربران امکان انتخاب و جابجایی بین این دو گزینه را خواهند داشت.

انتظار می‌رود که ویوو در کنفرانس توسعه دهندگان 2020 خود علاوه بر این رابط کاربری، از چند اپلیکیشن و بازی دیگر رونمایی کند. همچنین در رویداد مورد بحث احتمالا شاهد معرفی شرکای تجاری جدید این برند نیز خواهیم بود.

ویوو همچنین اعلام کرده است که رابط کاربری OriginOS برای بعضی از گوشی‌های قبلی هم در دسترس خواهد بود. برای اینکه ببینیم کدام دستگاه‌ها با این رابط کاربری سازگار هستند باید تا زمان رونمایی رسمی صبر کنیم.

منبع: Gizmochina

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا