موبایلویوو

ویوو ایکس 60 و ویوو ایکس 60 پرو در تصاویر زنده دیده شدند

ظاهرا ویوو قصد دارد در تاریخ 18 نوامبر علاوه بر رابط کاربری جدید خود با نام OriginOS، از خانواده ایکس 60 نیز رونمایی کند.

ما انتظار داریم که رابط کاربری جدید ویوو با نام OriginOS در تاریخ ۱۸ نوامبر و مبتنی بر اندروید ۱۱ معرفی بشود. گوشی‌های سری X60 احتمالا اولین گوشی‌ها با این رابط خواهند بود که گفته می‌شود در حین همین مراسم معرفی می‌شوند.

ما تاکنون می‌دانیم که این خانواده در سه عضو و با نام‌های ویوو ایکس ۶۰ اس، ایکس ۶۰ و ایکس ۶۰ پرو ارائه خواهند شد. اکنون عکس‌های فاش شده از ایکس ۶۰ و نمونه مشابه آن در Weibo تأیید می کند که آنها واقعاً با رابط کاربری جدید OriginOS همراه می‌شوند.
OriginOS
عکس مذکور نشان می‌دهد که ویوو X60 به نمایشگر تخت و هول پانچ مرکزی مجهز شده. همچنین دکمه پاور با رنگ نارنجی در سمت راست دستگاه به چشم می‌خورد. گفته شده که این دستگاه با اگزینوس 1080 سامسونگ و شارژری با توانی بیش از ۳۳ وات عرضه می‌شود. البته ناگفته نماند که سامسونگ این تراشه را امروز معرفی خواهد کرد.

در این تصویر ما همچنین نمایی از نسخه پرو را داریم که یک نمایشگر خمیده و هول پانچ مرکزی را نشان می‌دهد. طبق شایعات این گوشی توسط چیپست پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۷۵ تجهیز خواهد شد.
OriginOS
همانطور که در بالا دیدید، ما یک عکس سومی هم داریم که ویوو ایکس ۶۰ پرو را هنگام اجرای OriginOS نشان می‌دهد. این رابط کاربری جدید احتمالا دارای طراحی کاملا متفاوتی نسبت به FunTouch می‌باشد و بیشتر برای کاربران گلوبال مناسب است.

ویوو X60s نیز مقرون به صرفه ترین نمونه از این سه مدل است که از اسنپدراگون 765G تغذیه می کند. به زودی جزئیات بیشتری درباره سری ایکس ۶۰ ویوو منتشر خواهد شد پس در ادامه با ما همراه باشید.

نظر شما کاربران آی تی ورا چیست؟ آیا سری ویوو ایکس 60 را می پسندید؟

منبع: gsmarena

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا