موبایلسامسونگ

رندر های گوشی رول شونده سامسونگ منتشر شد

سامسونگ که در سال 2020 تعداد زیادی گوشی تاشو روانه بازار کرد و برتری خود را در این زمینه به رخ رقبا کشید، اکنون به دنبال ورود به بازار محصولات رول شونده است.

پس از اینکه تلفن‌های هوشمند تاشو در سال ۲۰۲۰ پیشرفت چشمگیری کردند، به نظر می‌رسد که در سال 2021 باید شاهد رونمایی از تلفن‌های رول شونده بسیاری باشیم.

ما در طی چند ماه گذشته شاهد پتنت‌های زیادی از سوی ال‌جی و TCL در این باره بودیم و حتی شرکت اوپو نیز نمونه اولیه چنین محصولی را با نام OPPO X 2021 رونمایی کرد. اکنون سایت LetsGoDigital گزارش داده است که سامسونگ هم در حال کار بر روی یک تلفن همراه هوشمند با صفحه نمایش رول شدنی می‌باشد. البته این شرکت قبلا دستگاه مورد بحث را در مراسم CES 2020 برای تعدادی از مخاطبان خاص به نمایش گذاشته بود و حتی پس از آن نمونه‌ای از این گوشی در دستان لی جائه یونگ (نایب رئیس سامسونگ الکترونیکس) مشاهده شد.

تلفن هوشمند رول شونده سامسونگ

طبق گزارشات، محصول رول شونده سامسونگ در ابتدا یک صفحه نمایش ۶ اینچی دارد که پس از باز شدن کامل به یک تبلت ۸ اینچی تبدیل خواهد شد. این نشان می‌دهد که سامسونگ توانسته موفق تر از اوپو در این زمینه عمل کند. بد نیست بدانید نمایشگر اوپو ایکس ۲۰۲۱ در حالت رول شده ۶.۴ اینچ می‌باشد و در حالت باز شده تنها تبدیل به ۷.۴ اینچ خواهد شد.

تلفن هوشمند رول شونده سامسونگ

طرح سه بعدی منتشر شده توسط LetsGoDigital و جرماین اسمیت همچنین حاکی از وجود قلم S-PEN در محصول رول شونده این شرکت است. متاسفانه در مورد زمان عرضه و قیمت این محصول اطلاعاتی در دست نیست.

منبع: mspoweruser

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا